23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

SuperBest højdespringer i imageundersøgelse

Dagligvarekæden hopper seks pladser frem i ny imageundersøgelse, som generelt giver lunkne placeringer til detailhandlen.




















Med et hop fra 33. til 27. pladsen er SuperBest årets højdespringer i den imageundersøgelse, som Reputation Institutes har foretaget for Børsen. SuperBest falder dermed under kategorien ”svag/sårbar” sammen med discountkæderne Lidl (nummer 30) og Aldi (32). Højst placerede dagligvarekæde på listen er Coop, som indtager en 14. plads med betegnelsen ”stærk/robust”. På 16. pladsen ligger Dansk Supermarked, der falder under kategorien ”middel/moderat”. Reputation Institutes har spurgt knap 8000 respondenter mellem 18 og 64 år, der i årets første to måneder har svaret på, hvordan de vurderer de 40 mest synlige virksomheder herhjemme. Listen toppes af Lego, mens Cheminova er bundskraber.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.203